Pożegnanie z AWL

Po kilku latach kończę przygodę z Akademią Wojsk Lądowych. Był to czas bardzo intensywny i udany. Udało mi się opublikować książkę i kilkadziesiąt tekstów, raportów i recenzji związanych z polityką bezpieczeństwa, geopolityką i rozwojem nauk społecznych. Kontynuowałem więc tematy, które poruszam od dekady w swojej pracy naukowej. Również dydaktyka wśród studentów cywilnych i wojskowych różnych szczebli dała mi sporo satysfakcji. Przygotowałem setki materiałów i plansz dydaktycznych, współpracowałem też z kilkunastoma dyplomantami na studiach licencjackich i magisterskich. Mam nadzieję, że nie tylko ja będę dobrze to wspominać. Życzę koleżankom i kolegom z Wydziału Nauk o Bezpieczeństwie AWL samych sukcesów, najwyższych uprawnień naukowych oraz możliwości rozwijania nowych projektów na skalę Polski i całego NATO. Dziękuję za setki godzin rozmów i inspiracji.

Nadal zamierzam zajmować się wspomnianymi tematami. Od października 2021 roku wracam w rodzinne strony, czyli na Uniwersytet Opolski, gdzie będę wspierać zespół Wydziału Nauk o Polityce i Komunikacji Społecznej w rozwijaniu studiów anglojęzycznych z obszaru polityki międzynarodowej, dziennikarstwa i zarządzania publicznego.  

Komentarze